برای اولین بار یک شرکت ایرانی برنده جایزه Stevie IBA Awards و Mercomm ARC Awards شد

گزارش سالانه طراحی شده توسط گروه مشاوران ارتباطات سازمانی آریتما، چاپ شده در چاپ دیجیتال یاقوت برنده جایزه بین المللی Stevie IBA Awards و چند جایزه معتبر بین المللی دیگر شد

درخشش یک موسسه ایرانی در مسابقات بین‌المللی تهیه گزارش­ سالانه

گروه مشاوران ارتباطات سازمانی آریتما، تهیه‌کننده گزارشات سالانه استاندارد، در نخستین سال حضور در مسابقات مطرح بین­‌المللی، موفق به دریافت جوایزی ارزنده و افتخارآفرین شده است.

این گروه در دو مسابقه Mercomm ARC Awards و Stevie IBA Awards که هرساله در کشور آمریکا برگزار می‌شوند و به‌دلیل اهمیت‌ ویِژه آنها، در رسانه­‌های اقتصادی بین­‌المللی به‌­ترتیب به “اسکار گزارش سالانه” و “اسکار کسب­‌وکار” مشهور‌ اند، موفق به دریافت یک جایزه طلا و ۲ جایزه برنز شد. شایان ذکر است که این اولین بار است که موسسه­‌ای از ایران مفتخر به دریافت جوایز گزارش سالانه در سطح بین­‌المللی شده است.

در این رقابت جهانی، گروه آریتما در برابر برترین آژانس­‌های بین­‌المللی صاحب­‌نام در عرصه تهیه و طراحی گزارش‌­های سالانه و مالی استاندارد درخشید. همچنین، گزارش سالانه انگلیسی تهیه شده توسط این گروه، توانست هم­‌تراز با گزارش سالانه شرکت­‌های بزرگ چندملیتی مانند برتلزمان (Bertelsmann)، ویرپول (Whirlpool)، تامسون رویترز (Thomson Reuters)، دویچه تلکام (Deutsche Telekom) و تایم وارنر (Time Warner) ایفای نقش کند.

داوری در این مسابقات توسط متخصصین بین­‌المللی صورت گرفته و رده­‌بندی­‌های اعلام شده بر اساس حد ­‌نصاب مجموع امتیازات هر گزارش در زمینه­‌های انتخابی تعیین می‌گردد. به­‌نقل از داوران مسابقه ARC، گزارش تهیه و طراحی شده توسط گروه آریتما “به‌­منزله یک اثر برجسته و بسیار خاص، با نگارشی عالی می­‌باشد.”و طبق نظر داوران مسابقه IBA، این گزارش “چشمگیر، با ساختاربندی منظم و در کل بسیار حرفه‌­ای” و “سطح بالا” ارزیابی شده و “طراحی گرافیک آن و شیوه بکارگیری اجزای بصری در جهت ارائه و معرفی مفاهیم و اطلاعات، بسیار مدرن، سیستماتیک و قابل تحسین” جمع­‌بندی شده است.

به­‌گفته خانم مهندس آرشیا فریدنی، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی گروه آریتما “دریافت این جوایز برای اولین بار توسط یک مجموعه­ ایرانی، هم­‌پای برترین­‌های این عرصه در سطح جهان، باعث افتخار بسیاری برای این گروه شده است. این امر که حاصل عملکرد آریتما در بالاترین سطوح بین­‌المللی مورد توجه ویژه قرار گرفته و از آن قدردانی شده، موجب خرسندی ما و نیز تاییدی بر تخصص، نگرش و دیدگاه‌­مان می­‌باشد. امیدواریم که این جوایز برای سازمان­‌های ایرانی انگیزه­‌ای جهت ارتقای سطح گزارشگری خود باشد.”

مراسم اهدای جوایز این دو مسابقه، در تاریخ ۲۰ اکتبر در شهر نیویورک برای جوایز ARC و در تاریخ ۲۱ اکتبر در شهر رم برای جوایز IBA برگزار خواهد شد.


Written TextGOLD

Best Annual Report - Print BRONZE
Best Annual Report – PrintBRONZE

Summary Annual ReviewBRONZE
ضمن عرض تبریک به گروه مشاوران ارتباطات سازمانی آریتما ،ارائه خدمات به همه شما عزیزان را افتخار خود می دانیم

One thought on “برای اولین بار یک شرکت ایرانی برنده جایزه Stevie IBA Awards و Mercomm ARC Awards شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *